Friday, January 8, 2010

ahlan wasahlan

hahaha...salam sume...last2 aku bwat gak blog nih...tndenye da terlalu bosan kat umah...nme pon penganggur eyn....haha...ke aku salah gune istilah?? :p...okey....jom kte nengok ape yg aku da bwat spnjg bru.....3 minggu kot aku cuti???da x igt da....alhamdulillah....da lps ujian b'komputer bhgn I....aku sronok n syukur sgt sbb aku x hampe kan mak ayah...ye ah..aku nk keja tp kne cari yg ok sket...blaja mandu bkn sng n murah...kalo xde pape,mgu dpn insya Allah kuar ah lesen L aku...hahaha.....bru dpt L da poyo yopo....tader ah....kne bangge sket...haha!!mgu ni ader la dlm 2 kali aku tmn adek aku (amin) g skola....da darjah satu rupenye bdk kecik uh...aku dok asrama balik umahpon x smpi setaun kalo kire btol2.tau2 amin tu dah besar....first tyme iron baju dye rse x caye....haiyoh.......heheh....lg....tader dah...

0 respons terhadap bicara saya: