Wednesday, September 15, 2010

malam ini

salam...malam ni berjaya meng'kidnap' broadband kakak aku dan membuatnya seperti harta aku sendiri.hahaha...sebenarnya,aku nak cakap kat sini yang aku telah transform menjadi seorang yang gila malam ini.entahla....dulukan aku dah janji taknak suka dia lagi dah.tapi aku gagal la.aku benci benda ni sebab buat aku lalai.aku tak sabar nak habis cuti,nak jumpa kawan2 yang boleh bantu aku dengan nasihat yang pelbagai.huhu...sedih laa.....tak nak la macam ni.bukan sikit remaja zaman sekarang yang kecundang dengan perasaan sendiri.aku terfikir jugak...apesal la aku boleh jatuh suka kat dia?dah tu bila nampak je dia segala-galanya adalah keindahan semata.HUISH!!!!pelik....tapi ye la...aku kan tak pernah suka orang selama ni.jadi bila dah tersuka tu jadi camni.hmmm....kena pandai handle la ni...

aku paling tak tahan bilamana aku asyik sebut perkataan yang sama je bila nmpk dia iaitu kacak.hahahaha.....teruk betul.eh sekejap.aku harap xde orang yang jadi 'silent reader' kat blog aku nih...ada yang terbaca ni memang aku nekad nak pindah jauh2...(ini jugak skema ayat aku kalau orang tau aku suka dia).ehem,balik semula pada cerita tadi. sebenarnya pangkat aku dah naik sikit sejak 'terjumpa' page dia hari tu.hahaha....ape ek name tuh dalam english..entah..stalker kot..eisy cam betul je aku ni...oiit cik kak,xlme lg dah la nak muet...boleh lak camtu...okla...sebenarnya tak ada benda sangat nak tulis kat sini.jadi,jap aku nak cari sumting kat iluvislam kot boleh share skit kat sini.

Puasa Enam Syawal | iluvislam.com + discover the beauty of islam

mari le kita beramai2 merebut pahala puasa sepanjang tahun dengan melaksanakan amalan puasa enam ni...oklah..rasa tak ade benda dah aku nak letak sini.wassalam.


0 respons terhadap bicara saya: