Tuesday, May 10, 2022

One Step Closer =)

Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah ♥️

Secara rasminya dah bergelar tunangan orang sejak 5/5/2022 😊 syukur semuanya dipermudahkan. Meriah dengan family both side, tapi sis nervous sebab belum jumpa bakal-bakal ipar lagi 🤭 dah la bakal jadi menantu perempuan tunggal ni haha...takde geng biras perempuan lol


Lepasni ada mak & mama~

Kemain menyeringai sangat muka tu 😆

Aku segan nak letak gambar sarung cincin sebab aku tak nampak kurus dalam gambar tu. Memang la aku tak kurus mana pun tau tu 😂

Btw untuk tunang ni both of us decide tak nak spend banyak pun. Takde hantaran pun haha~sebab ada banyak benda lagi penting yang perlukan duit lepasni, especially majlis kahwin & nak mula hidup berdua lepastu.

Tudung beli bawal curve kat syazhijab, baju kurung riau from applecouture (both beli kat shopee), inai celup beli kat kedai sebelah kedai runcit mak aku beli bahan juadah hari tunang lulz. Tu pun aku kalut celup balik jari few hours before tunang sebab warna dia pudar lepas aku basuh pinggan 🤣 mekap sendiri je, nasib baik raya beberapa hari sebelum tu dah practice mekap sendiri cuma aku tak pakai eyeliner sebab tak jadi. Tapi aku puas hati sebab i dont look that bad masa tunang hehe

Doakan step seterusnya dipermudahkan ya 😉

0 respons terhadap bicara saya: