Wednesday, July 23, 2014

garam

Assalamu'alaikum =)

semalam time kemas2 meja banyak gila makanan yang tak habis dan belum expired. so dah jadi tugas penduduk berdekatanlah untuk bawak balik semua tu. tapi aku tak ambik semua pun. aku ambik garam sebab ada satu paket tu memang aku punya. suku pun tak terusik lagi. memang berat sama cam baru beli.

pastu bawak balik rumah. mak aku baru perasan yang garam dah nak habis. terus dia refill bekas garam tu dengan garam aku dengan sukacitanya. mak kata harga garam naik time2 nak raya ni. nak tau bukan setakat garam murah ada kat situ, garam bukit pun ada. hebat betul housemate aku yang beli garam tu. mekasih ya sebab dapat ke aku garam tu.

anyway, mak aku happy la sebab ada garam tu. tu baru aku bawak balik garam, belum bawak balik bakal suami yang sejuk mata memandang lagi. haha~doakanlah ini tercapai sebelum umur aku 27.

hehe~

0 respons terhadap bicara saya: