Thursday, January 1, 2015

2015

Assalamu'alaikum =)

seperti yang aku ramalkan, entri tahun 2014 hanyalah separuh dari entri 2013. aku harap entri 2015 boleh meningkat semula kepada 2 kali ganda entri 2014. kalau aku ada banyak masa laa...

kalau ditengok semula banyak benda aku dapat tahun ni.
dapat lulus tahun 3 dan naik tahun 4. padahal masa clinical exam GS dengan GM dulu dah mula terbayang kena repeat. bagilah aku sejuta pun aku tak nak balik ke tahun 3 hahaha..

dapat pergi india. first time pergi luar negara haha. maaf jakun sikit. kita tak biasa travel2 luar negara macam orang lain yang kaya raya sebab kita ni miskin duit dan cuti. hahaha..teringin pergi lagi sebab teringat sari murah dan lawa kat chennai silk.

dan yang paling penting dapat belajar banyak benda masa klinik. patient dan doktor2 semua baik hati aku je yang malas hua3. harap jadi lebih matang tahun ni. dah 23 kaann?

azam tahun ni? takde azam spesifik pun. cuma nak jadi lagi penyabar dan sopan santun dan kompeten dan profesional dan pandai masak sebab tak lama lagi dah nak kahwin. insha Allah lepas raya nanti. haha doakan.
hoii apa2 pun tak sabar nak cuti. dah lama tak menulis. rindunyaaa.  nak lari jap dari benda dental2 ni boleh tak?

0 respons terhadap bicara saya: