Sunday, January 4, 2015

dating impian

Salam,
eheh~orang kata masa tengah semangat study laa sibuk nak cuci lain, baking Almond London, toreh getah dan memancing ikan. ni aku baru lepas cuci kain dan tetiba terasa nak post sesuatu selepas kengerian menghadap nota yang dipenuhi gambar tengkorak retak di sana sini.

aku suka berangan tau. jadi aku telah mengembara sejauh mana entah hanya dengan imaginasi aku. walau sekadar mimpi tak pernah kupeduli selamanya kan kupasti merindui dirimu dah kenapa tiba2 keluar lagu hyperact ni. ya walau hanya angan2 tetap aku rasa ini ialah sesuatu yang wajib aku jadikan ia satu kenyataan satu hari nanti.

aku selalu berangan nak dapat pasangan yang ada at least satu persamaan dengan aku. iaitu suka benda2 yang macam tengok teater, baca novel dan buku indie dan berkongsi pandangan dari sudut berbeza. dan aku selalu bayangkan yang aku boleh buat benda macam ni waktu dating. hahaha..

of course lepas dah kahwin okay. mana ada orang boleh keluar dating kalau belum kahwin lagi betul tak? shaitonn itu semua tahu. tapi kalau nak tunggu kahwin baru boleh keluar buat semua benda yang aku angankan tu, kot sekali suami time tu tak minat benda camtu, macam mana?

masa kenal before kahwin nanti kenalah aku bagitahu siap2. kalau dia tak suka satu benda kecik je di antara benda yang aku minat tu, still dia kena ambik full package hahaha 

dah cukuplah berkongsi angan2 aku. study wehh. exam dahlah 8 hari berturut.

0 respons terhadap bicara saya: