Sunday, December 25, 2011

kalau saya tak dapat bagitau~

salam~

kalau saya tak dapat bagitau, tolong bagitaukan kat mak ayah saya yang saya sayang sangat kat mereka. walaupun saya tahu saya selalu tersilap dan terlukakan hati mereka. tapi saya harap mereka faham, bahawa  saya sentiasa meletakkan mereka di tempat kedua di dalam hati saya setelah Allah dan Rasul.

kalau saya tak dapat bagitau, tolong bagitaukan kat kakak saya dan adik2 saya bahawa saya sayang sangat mereka. walaupun saya tahu yang selalu jadi adik dan kakak yang jahat. tapi saya harap mereka tahu yang selalu teringat kat mereka, hatta ketika sedang lecture sekalipun.

kalau saya tak dapat bagitau, tolong bagitaukan kat cikgu2 saya yang saya sayang mereka dan berterima kasih banyak2 kat mereka. walaupun kadang2 saya jadi murid yang tak baik, tapi mereka tetap mengajar saya, berkongsi ilmu dengan saya.

kalau saya tak dapat bagitau, tolong bagitaukan kat dua kawan baik saya, Yasmeen dan Fariza yang saya sangat sayangkan mereka. saya jugak sangat berterima kasih kat mereka sebab sentiasa sabar melayani karenah saya, sudi mendengar luahan saya ketika semua orang hanya tahu mendesak dan meminta. sentiasa ada ketika saya perlukan seseorang untuk saya kongsi kegembiraan saya, ketawa saya dan sudi memujuk bila saya menangis. juga sentiasa mendoakan yang terbaik untuk saya.

kalau saya tak dapat bagitau, tolong bagitaukan kat kawan2 saya yang lain yang saya sayang mereka dan percayalah, setiap mereka ada tempat di hati saya. terima kasih sebab sudi berkawan dengan saya, sabar melayan karenah saya, sikap panas baran saya dan bersabar dengan kehendak saya yang macam2. sudi ketawa bila saya buat lawak tak pandai dan sudi membantu saya bila saya kesusahan.

kalau saya tak dapat bagitau, tolong bagitaukan kat 'dia' yang saya suka. saya harap Allah akan bagi yang terbaik untuk dia. saya harap dia akan jumpa the best Muslimah to be his zaujah. terima kasih atas pengalaman yang singkat itu. 

may your life be blessed~

2 respons terhadap bicara saya:

fAraH_K said... [balas komen ini~]

kalau saya tak dapat bagitahu, tolong bagitahu kawan-kawan saya yang saya ingin jumpa mereka untuk melepaskan rindu dan menggamit kenangan terindah saya bersama mereka.

# err kalau boleh bagitahu kat soalan peperiksaan, jangan susah sangat nanti saya tak dapat jawap dengan mudah T.T

farizaat said... [balas komen ini~]

terharu..kalau sy xdpt bagitahu, tolong bagitahu 'Afifah yg sy juga sayangkan dia..sangat sangat sangat sangat (to infinity) sbb dia je yg slalu dtg rumah sy n yasmeen..sbb dia duk umah senior jd segan kami nak dtg..tp bila dia da duk umah dgn batch sndiri, sy akan dtg n nk tdo dgn dia kalau boleh...heheheheh