Monday, October 22, 2012

saya..suka..saya suka nasi ayam~

salam~

tajuk takde kena mengena langsung dengan post. hehe~

ada sikit. perkataan suka tu.

kalau orang tanyalah kan benda yang paling suka dengan benda paling tak suka, amat banyak sebenarnya untuk dilistkan. even orang suruh pilih satu pun rasa macam tak adil kalau tak pilih yang lagi satu.

so, amendenya yang saya suka?

-kerepek pisang yang rangup
-susu!!
-blogging
-ambik gambar tapi sampai sekarang belum ada rezeki nak ada dieselar (DSLR)
-berangan
-piano (teringin nak belajar main dan memiliki satu suatu hari nanti)
-cerita romantik yang boleh buat saya menangis sambil jerit "manisnya!!"
-cerita thriller yang boleh buat saya belajar sesuatu daripadanya (criminal mind, csi, etc)
-novel (RAM, thriller n english)

yang saya tak suka:

-orang desak2 suruh cepat siap bagai sebab bila jadi camtu nanti saya jadi kelam kabut. dahlah saya memang clumsy.
-ulat dan segala yang termasuk di bawah kategori ulat. millipedes, centipedes, badan geli2 dalam tu ada apa nama ntah cecair dalam tu yang ganti darah tu. semuanya saya benci!!
-tauge (haha~esok nak kahwin baru belajar makan agaknya)


dahlah. apa ke hal ntah post benda2 camni memalam cenggini? oklah, nak gi sambung buat Arab =D

0 respons terhadap bicara saya: