Tuesday, July 30, 2013

debaran kot ungu

Assalamu'alaikum =)

selamat bertemu kembali. akhirnya dah ada idea nak tulis apa kat blog. setelah berapa lama dok jenguk dashboard camtu2 je kan.

balik kepada tajuk. insha Allah (harap sangat2) tahun depan kitorang akan naik tahun 3 aka tahun klinikal dan insha Allah akan start jumpa patient dan dalam erti kata sebenar, jadi dentist yang tak bertauliah. err...janganlah takut pulak nak jadi patient saya kalau dengar camni sebab insha Allah kalau saya treat korang nanti, saya tak buat membuta tuli tapi ada doktor yang akan pantau. so, no worries ok?

apapun, bila dah makin naik tahun ni makinlah rasa risaunya. tak percaya yang saya akan jadi doktor gigi suatu hari nanti (sekali lagi insha Allah) dan bila tengok senior pakai purple gown aka kot ungu tu, rasa cuak sangat dan tertanya-tanya, mampu ke aku jadi sekuat diorang nanti? harap2 dapatlah. aamiin. pray the best for us.

takde idea nak tulis banyak2 sangat. sekarang tengah menikmati cuti sepuas-puasnya, charge tenaga banyak2 untuk belajar sungguh2 bukak semester baru nanti. selamat bercuti sepuas hati!!

nah. ambik quote ni. 

i am a dental student, which i am in learning process. forgive my mistakes and encourage me to learn from it and keep being strong.
be sincere. Allah will always be there as He is the best Helper.


1 respons terhadap bicara saya: