Saturday, September 6, 2014

al-Fatihah

Assalamu'alaikum,

petang tadi dapat berita salah seorang pesakit saya sudah kembali ke pangkuan Allah yang Maha Menyayangi. mohon sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah.

arwah sangat baik. arwah merupakan pesakit pertama yang saya jumpa dan saya rawat. arwah sangat baik dan 'compliant' pada setiap temujanji yang saya tetapkan. beilau tidak pernah buat saya menunggu setiap kali sesi kami bertemu tetapi beliau yang selalu menunggu saya. bahkan bila saya yang terpaksa batalkan temujanji, beliau dengan lapang dada berkata 'tak apa'. semoga Allah rahmati kebaikan beliau.

kenangan saya dengan beliau hanyalah sepasang denture. terima kasih ya Allah kerana pinjamkan saya seorang pesakit yang baik. yang padanya saya belajar seluruh proses membuat full denture. yang padanya banyak perkara saya belajar dari kesilapan dalam membuat full denture. saya takkan sia-siakan pengalaman dan ilmu yang saya dapat daripada beliau.

takziah kepada keluarga arwah. semoga tabah dan redha dengan pemergian arwah. semoga arwah ditempatkan di kalangan orang yang beriman. 

p/s: dah plan nak ambik gambar masa issue denture. tapi bak kata mesej terakhir arwah kepada saya, " xapa, takdir dr Allah."

0 respons terhadap bicara saya: