Thursday, March 25, 2010

aku rasa (part 2)

alhamdulillah,hari ni gaji ayah aku masuk so aku bole kuar ngan kekawan!!!wahaha..best la dpt jumpe mas gedik 2 nanti..hahaha...alhamdulillah..hmm...kita sambung balik entri yg x habis semalam.oklah,aku nak citer pasal mimpi senanye..aku still mimpikn dia tp dlm mimpi tu dia mcm x puas hati ngan aku je,buat aku rase pelik..heya..kalo bole xnak mimpi terus la dia tu lagi,punya banyak hamba Allah dlm dunia ni,dia jugak yg aku mimpi...so,mimpi2 tu buat aku tertanya2,dia ni kenapa?dulu baik je dlm mimpi aku...la ni x pulak..apa salahku..apa salah ibuku...aisy..kuar lagu wali la pulak..hrmm..camtu la alkisahnyer..skang ni kita sambung rasa yang kita hadapi smlm...ntah la..aku hangin sket sjk akhir2 ni..aku tatau la..ade sape2 bole trgkn x kalo org 2 betul2 da berubah,mcm mne perilaku dia?aku x sure la seseorg yg aku kenal ni betul2 da berubah or what..sbb aku rasa sangsi..sebelum ni pun dia dah dibagi banyak peluang,banyak sgt chances untuk berubah,tapi sama je...aku lebih kpd terkilan drpd..ntah.tak tau nk namakan perasaan ni apa.aku tak prnh benci sesiapa.sumpah.apatah lg kalo org 2 ade pertalian darah ngan aku..sdgkn org yg asek kacau aku kat sekolah pun aku tak benci,apatah lagi adik aku sendiri.aku tak tau la..dpn parents especially ayah aku la..kemain lagi,tolong mak kat dapur la,sampai aku rase terlalu heran..kenapa depan pak je dia buat camtu..aku doakan dia berubah betul2.mgkn selama ni doa aku tak cukup kuat..tapi satu aku nak dia tau,biarlah dia jahat ke apa,nakal ke,yg penting dia berubah dari segi usaha kpd lebih baik n dgr ckp mak..tu je..aku tak mintak pun dia berubah sampai tolong mak..mcm la aku ni suka goyang kaki kat rumah..hmm...ntah la..rasa terkilan betul..dah la skrg ni tempoh aku akn menjadi lebih sensitif daripada biasa..huhhh..(sighed)

0 respons terhadap bicara saya: