Friday, March 12, 2010

alhamdulillah


semalam aku telah pun menjejakkan kaki ke sekolah dan aku telah disahkan mendapat keputusan 9A 2B.huhu..asal skema nar ayt aku nih?alhamdulillah..dpt 9 tu pown aku dh sgt2 bersyukur.tibe2 aku interested lak nk sambung dlm farmasi.aku tak rase aku bole jd doktor.huahuahua...tmbh2 klu jd doktor,kelulusan pun kne straight A.abes dgn fizik n add math aku yg B nih,nak wat camner?aku harap sgt dpt twrn dlm farmasi.amin,amin,amin.ape2 pun aku kena banyak2 berdoa kt Allah supaya ditempatkan kt universiti yg baik2 n aku boleh belajar bidang tu dgn penuh minat sbb minat nombor satu,usaha sungguh2 nombor dua.aku harap jugak dapat scolarship sbb aku nk ringankan beban mak ayah aku.amin,amin,amin.semua tu kt tgn Allah n aku serahkan semuanya padaMu.ok la,asek ckp psl result aku jer.taun nih gak batch ktorg berjaya naikkan nme maahad sbb 27 org dpt straight 11/12 A.wuiyoo!!mau aku tak happy.alhamdulillah.mane taknyer,semua struggle habis.pastu,boleh ustazah bg aku punyer result gaya camnih,"tahniah,ade 2B."la ustazah,bkn nk ckp berapa A dulu..hahaha..tapi aku tengok muka ustazah seronok habisan tuh..ye lorr..jadi cikgu kelas 5 ibnu sina nih mmg jadi kebanggaan bile result ank murid semua 11/12/10/9 A jer..alhamdulillah..semuanya atas nikmatMu jua..hermmm..doa2lah ktorg dpt sambung belajar kt tmpt yg baik2..AMIN YA RABBAL'ALAMIN..

0 respons terhadap bicara saya: