Friday, March 26, 2010

berjalan-jalan

waahhh....semalam berjaya gak aku kuar ngan kekawan..hahaha..aku,mas lebih kurang jer...xbiase ngan kl sgt..tp alhamdulillah,aku berjaya buktikan kt ayh n mak aku yg aku berani naik tren sensorang..harap2 lps ni sumer nyer ok..insya Allah..mne x,memula naik lrt,pastu tuka komuter,pastu tukar bas,da cokcekcokcek kat sekolah ngan ustazah..yg mane ustazah kate klas aku baru 10 org bayar!!!ahaha...setelah itu kitorg pun menapak kuar dari maahad hamidiah terchenta..hahaha...hmm baru aku perasan,sekolah sunyi jugak..senyap sbb org belajar pastu sbb nazir datang,patut la pun..ok la sambung balik trip kite tadi..hmm..da kuar tu mula la mas gedik2 ngan aku..hahaha..tunggu bas pulak,nak balik g kl..actually diorang sume sambung gi book fair,aku x gi sbb da janji ngan akak aku n adek2 aku nk gi book fair sesama.wlupun seronok kuar ngan kekawan,tp sbb da janji ngan famili,xkn aku nk pegi dua kali semata-mata sbb ikut kawan..wah..sakan jalan smlm..ermm.lupa nk tulis,smlm gak dh dpt majalah sekolah..huh,aku nak letak gambar tp x amek,wan jer yg amek..takper,kte tgk kt blog dye,ek?ok,chow.

0 respons terhadap bicara saya: