Friday, May 7, 2010

doktor oh doktor

salam...sekarang tengah syok dengar lagu shahir yang baru tu.huhuhu...baru keluar dah dengar,mcm ni baru dikatakan peminat setia!!!hahaha..sebenarnya aku tengah kurang sihat tapi tu lah.mungkin orang nampak aku ni macam dah sihat jer.tapi sebenarnya nak taip perkataan pun kena gagahkan jugak.aku baru lepas makan ubat tadi.batuk,selsema tapi aku tak demam tapi sejujurnya cakap,aku tengah bawah effect ubat lagi ni.tak larat kalau nak beralih posisi.hurmmm.....aku harap aku cepat sembuh sebab lagi 2 minggu aku nak mendaftar masuk usim.tak maulah demam2 mse kat u nanti.susah je.dah 3 minggu macam tu lah aku batuk2 n selsema ni.minggu kedua dulu aku batuk ada sekali keluar darah.risau sangat2 tapi lepas tu dah okey.harap2 tak berulang lagi.semoga tahap kesihatan aku lepas ni sentiasa dalam keadaan baik.amin.

semalam pergi medical check up.alhamdulillah minggu ni jugak semua urusan dah selesai.yang selesai bab2 berkaitan pendaftaran nanti la.yuran dah bayar,akaun bank islam dah bukak,medical checkup dah buat,cuma filem x ray aku kena ambik 18 hari bulan nanti.jadi,sekarang tinggal nak beli barang2 yang perlu untuk bawak masuk ke u nanti.

berbalik pada topik asal aku tadi,sebenarnya aku teringat dulu orang selalu cakap,doktor haiwan sebenarnya yang pandai.bukan macam doktor yang rawat orang.bila masuk klinik,jumpa doktor,mesti doktor tanya."sakit apa?" sebab tu orang cakap macam tu lepastu gelak2kan doktor kata doktor dalam hati,ape la doktor ni aku dah datang sakit2 pegi tanya2 pulak.bila dah besar,baru aku faham kenapa doktor tanya macam tu.ni semua lepas aku dah belajar bio la.doktor tanya sebab dia nak tau,kalau2 simptom2 yang kita alami tu boleh kita simpulkan bahawa seseorang tu sakit ni,sakit tu.ahhh!!!aku taip panjang2 pun bukan orang boleh faham.tapi ni pendapat aku la.

huh,apa aku nak cakap dah pn tercakap.so,aku kena stop dulu.mata dah berat ni..salam.

0 respons terhadap bicara saya: