Monday, May 3, 2010

cerita hari Ahad

salam..aku nak fokuskan entry ni pada hari Ahad semalam sebab pd aku,minggu ni je dah macam-macam perkara berlaku.pendek kata,dalam gembira ada jugak aku rasa duka.haa..meh sini aku cerita satu-satu pasal apa yang aku rasa hujung minggu ni.

pertama-tamanya,aku nak ucap setinggi-tinggi kesyukuran ke hadrat Allah sebab alhamdulillah,aku dah dapat result upu dn jugak result tu berpihak pada aku.alhamdulillah.nak tau aku dapat apa?haa..aku dapat tamhidi sains dan teknologi.aku tak pandang benda ni senang sebab aku tau,boleh jadi subjek yang aku ambil nanti setough medic atau dentist.apa-apa pun,aku bersyukur sebab aku tak dapat medic atau dentist sekurang-kurangnya dan aku jugak letak harapan aku untuk struggle dn sambung degree dalam bioteknologi makanan sebab cita-cita aku kan nak jadi ahli farmasi?aku baca kat web usim tu kata bidang ni memang berkait dengan farmaseutikal.insya Allah.aku hanya mengharapkan yang terbaik dari Allah.aku tahu,He knows the best for us.sebab tu Dia nak permudahkan aku dan Dia bagi yang terbaik untuk aku.

doakanlah aku dapat belajar dengan sungguh2 pastu dapat habiskan 5 tahun ni (foundation + degree) dengan jayanya.aku akan graduate insya Allah pada usia 23 tahun.haaa...okey lah tu.keja puas2 dalam 2-3 tahun,pastu kawin.hahahahaha!!!sempat plak buat perancangan macam ni.mendaftar kat usim pun belum lagi.opps!!lupa nak cakap.aku akan mendaftar 23 mei ni.aku menetap kat nilai la jawabnya.lagi satu nak cakap,antara yang dapat sama course dan universiti sama dengan aku,wan athirah,yasmeen dengan farah ter.tapi yasmeen cakap farah mungkin tak nak pergi.yg dpt sama u,nabilah nabihah dengan ehsan.tak taulah pulak ehsan ambik apa nanti.ntah law.budak tu dahla kuat berdebat.alamt nanti jumpa abby yang ambik law jugak mesti bertarung habis-habisan 7 hari 7 malam.

cerita tentang benda lain pulak.minggu ni aku tak topup lagi kredit aku sampaila hari ni.disebabkan aku tak topup,aku tak dapat afundi shahir.jadinya,shahir yg terkeluar malam tadi.waaahhhhh!!!so sad.so sad.sangat-sangat bersedih hati sebab aku tau dia ada bakat,ada attitude untuk berjaya sebagai artis.bukan macam maulana tu.takde la pakej apa sangat pun tapi kepoyoan melampau.huh!puas hati ko shahir dah keluar?

hmm..tu jelah yang aku nak bebel kat blog hari ni.nanti dah masuk u ntah bila pulak dapat tulis blog camni lagi.mungkin hujung minggu saja.okay,nak tengok tv.babai.

0 respons terhadap bicara saya: