Wednesday, May 12, 2010

leave the past behind,start the new beginner

changing for good is not a crime.the best quotes i grabbed from hlovate's novel versus.aku suka dengan ayat ni sebab sekarang aku rasa aku belum cukup baik.memang kita takkan sempurna dan hanya mampu mencari kesempurnaan.there will always chances for us to make ourself better and when you had reach the better point in the life,there always be a way to meet the unperfectness in yourself.aku tak pernah rasa yang semua orang belajar kat sekolah agama tu baik2 belaka,rasa baik tu adalah.haha!!nampak sangat mengutuk diri sendiri.taklah.tapi manusia tukan memang Allah ciptakan kurang sempurna.

aku harap sangat aku dapat berubah kepada yang lebih baik bila masuk u nanti.bukan apa.kalau kita kat tempat baru,yang takde ramai orang yang kita kenal,kita senang nak start benda baru dan insya Allah aku harap boleh istiqamah dengan perubahan aku sebab aku rasa aku dah sampai masa untuk jadi seorang yang baru.bukan berubah seratus peratus sampai aku jadi alim jalan tunduk2 semua.mak ayah aku pun nasihatkan jadi je diri sendiri yang sebenar.mungkin aku akan berubah dari segi penampilan tapi aku harap aku dapat berubah kepada yang lebih baik dari segi dalaman.haish,ini je aku ulang berkali-kali.

sekarang tengah rolling and counting sebab lagi dua minggu and kurang aku akan mendaftar kat usim.lagi dua minggu jugak konsert final af!!!ahhhhaaaahahaa...sebenarnyaaku tengah seronok sebab shahir yang kusukai dah masuk af semula!!!hahaha...akan kuundi dia sehingga menang.hahaha..bukan apa.maybe ni yang first and last jugak af yang aku dapat tengok.okey..dah habis..tader story daa..salam..

0 respons terhadap bicara saya: