Friday, April 30, 2010

macam-macam

comel sangat bila dia ketawa camni...
aku tarak tau nak cakap pasal apa skarang ni tapi sebab semalam tak sempat nak dapat privasi ntuk menulis entry,so aku tulis hari ni.bukan ape,aku memang tak gemar kalau orang ceroboh baca entry aku curi2.aku dah kat kat profile tuh en yang apa aku state kat sini semua apa yang aku rasa.huh...

hmm...sekarang nak citer tapi takde kekuatan...aku tak suka berkongsi feeling aku ngan orang lain sebab nanti bukan dapat tolong aku,menengok jer reti..hmm..senang kata,aku bukan jenis yang senang percaya orang..err..aku rasa aku pernah cakap pasal ni dulu..abaikanlah.

okey,first sekali,aku nak cakap pasal upu.aku mungkin dah tak sabar sangat nak tunggu result upu sampai terbawak-bawak dalam mimpi.aku dah dua kali mimpi pasal upu ni.pertama,ada orang tak dapat upu.aku tak tau siapa tapi yang sure bukan aku.lelaki tak silap aku.hah!!yang kedua,aku mimpi aku masuk satu asasi ni.aku tak nak asasi tu!!aku harap dapat uia tapi!!!rahsia..haha!!!dengan blog sendiri pun nak berahsia.pstu,aku mimpi aku duduk dalam kalangan budak af.haa???

huh!ni semua bahana aku addict ngan af tu.bukan ape.aku minat kat shahir ex-saujana tu.huhu..baru perasan dia ni ex-saujana.suara boleh tahan.sedap la gak.hensem pun ya.hahahahaha!!!dah tak betulll......nampaknya aku terlampau bosan sampai af pun aku layan.padahal bukan best sangat pun af tu.kan ke ramai yang melabel af tu agen perosak akhlak remaja?hmm..bagi aku,taklah.tu untuk yang obses sampai tak boleh nak beza baik buruk.aku tak katalah yang aku ni pembeza hak dengan batil mcam tu sekali.tapi,pandai-pandai bawak dirilah.tapi,ada effect jugak aku tengok af ni.aku dah angau.

angau ngan sape?si shahir tulah.aku afundi dia tau.dah la kelakar.haha..gelak je la aku tulis entry ni.bukan apa,kalau betul dia boleh berdakwah melalui nyanyian tu,teruskanlah.
macam lagu raihan tu,berhibur tiada salahnya kerana hiburan itu indah.hanya apabila salah memilihnya membuat kita jadi bersalah.macam tulah.berdakwah bukan dengan nasyid sambil genggam tangan semata.banyak je cara.

hmm..aku rasa tak ada apa nak tulis dah.cukup sampai sini dulu kot.maybe minggu depan aku update lagi.

salam.

0 respons terhadap bicara saya: