Thursday, April 8, 2010

jujurnya..

salam..hari ni aku nk cakap lg apa yg terbuku dlm hati aku ni..boleh tak aku nak jerit kuat?takde org dengar pun kan?AKU TAK NAK JADI DOKTORRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!paham tak?ke tak jelas lg apa yg aku sampaikan?tak kisah la doktor sakit puan ke,ape1 jenis doktor la.aku tak nak.aku tak nak.paham tak.aku nk jd pharmacist.keja dia cm doktor gak,at least aku tak yah kena berbaik2 ngan org ke aper.sbb aku ni jenis bila dah tension,sume kena fire.hisy,sah2 kena buang keja aku ni kang.apa yg aku nk nyatakan kt sini,aku memang minat ngan farmasi tu.and i hope so much aku akan dptsambung dlm farmasi tu.ya Allah,aku mohon agar ditempatkan di mana2 universiti aslkan aku boleh sambung farmasi.amin.mungkin org pandang aku cam tak kisah jer ikut kehendak mak ayah.mcm yg akak aku cakap,memang la kita belajar ikut kehendak mak ayah.tp kalau kandas tengah2 belajar tu?ramai je yg quit study time dh nk habis belajar sbb makin susah silibus yg dipelajari.aku tak nak jadi cam tu.aku tak nak membazirkan hidup ngan wang ringgit kerana salah pilih course.aku dah buat istikharah tapi sekali jer hari tu.haha...cam ne la Allah nk bg petunjuk kalo tak buat sungguh2?huh..instinct aku mcm kata aku akn dpt um.isy,toksahla berangan tinggi2 cik pipah oiii...um tu tmpt org pandai jer..haha..tp betul pe aku cakap.apa pun,aku serah sepenuh2 tawakal aku pd Allah.Dia yg berhak menentukan kehidupan aku.tp apa pu,farmasi tetap jantung hatiku..

0 respons terhadap bicara saya: