Saturday, April 17, 2010

menuli kembali

salam..lme gler dowh tak tulis entry..rindu la plak..tp xper,ni yg bnyk benda aku nk kongsi sorg2 ni..first,aku dh dpt lesen aku yg dh berabad cik wan simpan buat harte,pastu,aku check web matriks,alhamdulillah,aku dpt matriks TAPI!!!!kat johor laa..sumpah!aku tak letak pun dlm choice aku perkataan johor tu.heran jugak camner la dye bole pilih aku letak dlm matriks johor nih.tp,ayh n mak aku tetap berharap dgn sepenuh hati agar aku masuk usim n sambung blaja untuk jadi seorang doktor gigi.huh.ape pun,aku nak ucap syukur sepenuh hati sbb Allah dah bukak hati aku untuk redha jer ngan ape yg Dia tentukan. lgpun,bukan slalu aku dpt penuhi keinginan mak ayah aku.hmm..gitu lah...aku rase mcm nk letak bnyk2 tp tak tau nk letak ape dah..boleh x kalo aku stop skrg?

0 respons terhadap bicara saya: