Tuesday, April 27, 2010

intisari rancangan

salam..kat sini aku nak tulis intisari rancangan (cewah,macam kat surat khabar pulak) maksudnya rancangan2 yg aku tengok la.apa yang aku listkan kat bawah ni semuanya rancangan tv waktu siang.jangan tanya waktu malam sebab time tu memang ayah aku yang conquer tv.dia bukannya tengok sangat pun,bukak awani pastu tengok je berita yang asyik berulang-ulang.hah,sudah.lain aku nak cerita lain pulak yang aku cerita.macam ni la intisari rancangannya:

7:oo a.m:on tv tapi selalunya tengok info jer.
7:30 a.m:diari akademi fantasia (ulangan yg semalam punya tapi sebab semalam xtengok)
8:00 a.m:csi:miami (kalau xbest aku tgk movie kt hbo,max@starmovie.bukan nk tgk sgt pun
cerita ni.biasanya suka part eric cari fingerprint n nk tgk muka ryan wolfe sbb dia
ni hensem)
9:00 a.m:xbuat apa.xde cerita best dah.
4:30 p.m:bila musang berjanggut.

haa....tu je yg aku tengok setiap hari sebenarnya.banyak x?tak la banyak sangat.tengok,org lepas spm pun tak lekat depan tv sangat.tapi tu pun tengok jugak.kalau banyak movie best memang remote tv tu aku yang punya.macam semalam.ada filem quarantine ngan syurga cinta.best jugak beli pakej astro banyak2 nih.mcm2 boleh tengok.tp kadang2 tak best jugak sebab suka ulang benda yang sama.

hmm...tu je lah.dulu aku suka tengok tasbih cinta tapi sekarang macam dah tak best sebab rafi yang aku minat kerana sungguh kacak sudah bercerai dengan isterinya aurel yg lawa dan cun melecun tu.ah!kisah apa aku kalau dia cerai pun.so,sinetron tu out from list.pastu,kalau dah boring giler nak mampos tahap boleh beku depan komputer,aku bukak la you tube.tu pun boring jugak.haila....

betul la orang cakap,when there is too much time in your hand,you will be sooooo boring..bertambah lagi boringnya bila rumah dah kemas.maksudnya,tak boring lagi sekarang ni sebab belum jemur kain,basuh pinggan n lipat kain.

kadang2 rumah dah kemas pun susah hati,kan?ada yang setuju?haish,cakap sorang2 pulak..

last but not least,aku harap dapat tempat yang terbaik untuk upu ni.aku takut kalau aku dapat tawaran yang aku tak mampu bawak coursenya.hanya yang terbaik dariMu.amin.

0 respons terhadap bicara saya: