Monday, April 18, 2011

final yg tidak dinanti~

salam~rasa macam baru lagi tulis post pasal dapat tawaran masuk tamhidi tahun lepas. dan hari ni laptop Acer aspire One happy milik housmateku Intan menyaksikan bahawa ini post yang menyatakan bahawa saya sedang menduduki peperiksaan final, yang bakal menentukan sama ada saya layak menyambung pelajaran ke fakulti Pergigian atau stay saje di Nilai, ambil Fizik Gunaan atau Bioteknologi Makanan. Hmm..sedih...

apa-apa pun, bittaufiq wannajah buat diri sendiri dan semua pelajar Tamhidi sesi 2010/2011. Segala kenangan manis yang terakam bersama akan jadi memori terindah dalam hidup. =D

jadual exam:

isnin: mathematics 2
selasa:biology 2
rabu:arabic language 2
khamis:physics 2
jumaat: chemistry 2 & english language 2

oh lalala~saya habis exam awal dari budak2 course medic dan sains teknologi yang ambil subjek ICT. saya yakin Fariza akan dislike post ini.haha!! =D

notakaki:habis exam ini, nak cuti seminggu saje. lepas tu nak cari kerja. cuti 5 bulan!!harap2 dapat kerja yang best serta berharap sangat dapat memiliki sebiji Nokia C3 dan laptop sebelum masuk degree nanti. tentu best beli dengan usaha sendiri!cahiy0k `Afifah!!

0 respons terhadap bicara saya: