Friday, October 28, 2011

saya suka wali band~

saya suka wali band.


sebab lirik lagunya walaupun berunsurkan cinta tapi majoritinya cinta yang halal.


macam lagu Baik-Baik Sayang, Doaku untukmu Sayang. juga suka dia sebab lagu Taubat Maksiat, selawat, Kekasih Halal (err...betul ke tajuknya ni?)


best.


ok, malas nak cakap dah. sebab sebenarnya sekarang tengah dok menghafal anatomy. minggu depan mid sem exam.


nah, saya bagi satu lagu.



sekian, terima kasih.

mood: tiba2 rasa nak kahwin cepat. *cakapbanyakkalinanticukup40betul2jadibarureticuakpadanmuka*

2 respons terhadap bicara saya:

Fariza said... [balas komen ini~]

cakapla 40x kat aku.hehehe

anat kat DR dgn prof ezz sgt best! lagi2 dgn yasmeen! jeles x? heheheheheh

nawwar_hanifah said... [balas komen ini~]

hamboii..haha~aku dah kira dah..utk memastikan aku btul2 dpt kawin 6-7 tahun akan dtg, setiap taun aku kne ckp 5 kali sekurang-kurangnya..kalau lebih lg bgus..haha!!!!

mengarut..hehe..xjeles....aku tgh hepi bwt tooth carving w/pun gigi2 yg aku buat 2 xde rupa gigi pun =,="