Sunday, January 15, 2012

menghancurkan yg sementara~

salam~

mood: tengah susah hati. hati, tetaplah untuk hanya yang terbaik. insya Allah.

minggu ni dah nak mula exam subjek tak core. study tak habis lagi tapi.

sabar jelah. dah nak exam ni macam2 pulak ujian datang. sakitnya!!! (macam sakit time tamhidi dulu tapi yang ni kurang sikit).

sakit yang menyebabkan saya berfikir banyak kali dan buat saya menyedari bahawasanya saya memang masih muda (terima kasih) dan banyak lagi jalan yang mesti saya lalui serta banyak lagi benda yang saya akan jumpa di sepanjang perjalanan nanti.

oh, faham tak maksud tajuk entri ni? haha~pergi google translate.

tapi saya tahu, apa yang saya alami ni sementara je. esok lusa hilanglah dia. as long as takde benda yang membuatkan saya terfikir tentang perkara ni.

hati, tetaplah pada si dia. meski kau tak pernah bagitahu dia, tapi kau selalu doakan yang baik untuk dia.

amin. =)


bittaufiq wannajah exam =D

p/s: walaupun fakulti saya fakulti last exam, still ewadi dan enilai serta goals kadang2 mengarut. susah nak bukak. sabar je la. nasib baik dah print slip exam. 

p/s 2: doktor gigi menang masterchef (haha lambat). ini bererti saya jugak boleh jadi pandai memasak macam beliau (motif: sebab saya student dental, bakal doktor gigi jugak,hehe)

1 respons terhadap bicara saya:

farizaat said... [balas komen ini~]

ujian hati & perasaan yg 'menyakitkan' ke? masalah DIN ke DEEN?hehehe masalah DIN yg mengganggu DEEN or masalah DEEN yg xde kaitan dgn mana-mana DIN?huhuhuhu