Tuesday, September 18, 2012

wuwuwuw

salam~

malam ni saya nak nangis. 


sebab tergamak sungguh beliau menyakiti saya yang tak berupaya ni.


sedihnya...


*pandang kiri kanan*


sekarang satu rumah senyap sebab memahami apa yang saya rasa ketika ini.


terima kasih semua orang.


kerana memahami diri ini.




















ah. merapu sungguh bila kesengetan melanda diri ini.

hari ni saya senget sebab saya mengantuk.

mengantuk sebab bila saya duduk di position depan budak lelaki yang aku-herannya-kenapa-diorang-tak-mengantuk-macam-aku saya kena control diri supaya tak tersengguk-sengguk sambil mulut ternganga dan diperhatikan oleh mereka. pastu penat sebab tak boleh nak bergerak bebas sebab senak perut ada benda menendang dari dalam takut ada aksi bebas yang tak sepatutnya terjadi. mintak jauh dari semua tu. 

hari ni jugak saya senget sebab saya sakit.

sakit sebab kena cucuk kali ketiga vaksin (vaksin ke? ntah) untuk melawan Hepatitis B. diakan, makin kena cucuk makin sakit oh. dan yang kali ni punya sangat sakit rasanya sampai saya berdesis masa kena inject tu. kalau tak saya diam je. muehehe~iye? xcaye sudah. haha~

hari ni lagi saya senget sebab memikirkan benda yang sepatutnya saya buat dan selesaikan dalam minggu ni jugak, excluding jumaat sabtu ahad sebab nanti masa tu saya akan attend kenduri kahwin sepupu saya dan sah2 saya takde masa nak buat semua tu.

dahlah. tadi kata banyak kerja. hehe~

selamat menyiapkan semua kerja =D semoga urusan dipermudahkan~

0 respons terhadap bicara saya: