Thursday, July 26, 2012

kenapa xmasuk2 jugak nih??

salam~

petang yang damai dan cuaca yang tenang. sepatutnya boleh menaikkan semangat di samping membantu diri sendiri lebih kuat dalam mengulangkaji pelajaran untuk paper esok.

tapi tak tau kenapa sampai sekarang rasa malasssssss sangat. betul. 

sedihlah.

dahlah esok last paper untuk professional exam first year ini. nak buat yang terbaik dan sangat baik. huhu~

kuat!!

mungkinkah saya memang tak boleh study dalam keadaan orang sangat kuat study? tak tahulah. sebab style saya, kalau membaca saya suka cakap sorang2. supaya apa yang saya baca tu saya dapat ingat. sebab tu adik saya yang nampak saya study kat rumah hari tu cakap camni:

"ey? ipah cakap dengan sapa? dengan hantu ke?"

ha'ah ain. ipah cakap dengan hantu *tangan di dada mata ke atas*

ni dah bosan dan malas sangat tahap tak ingat, tu yang update blog nih. haish...

tolonglah study pah. dahlah biochem kau tak pernah A. sepak laju2 karang baru tahu.

sekarang Ramadhan kan? jadi, kena mujahadah!! kuat pah!!

okbai. harap2 dapat habiskan satu tajuk. amin.

0 respons terhadap bicara saya: