Friday, July 6, 2012

random rant #2

salam~

perubahan mental sejak akhir2 ini: suka sangat cakap sorang2. sebab setiap masa mesti teringat ada masalah itu ini yang tak selesai lagi. lepastu terlintas kat fikiran dan disebabkan terlalu memikirkannya, tiba2 terkeluar kat mulut.

saya tak gila la. haha~stress mungkin. banyak silap yang saya buat. saya dihantui kesilapan yang saya buat sampai saya rasa tak tenang.

ada sesuatu yang tak kena kat hati saya. hurmm...

ingat Allah selalu, pah. tapi yang nilah yang saya lupa jugak nanti.

hurmm...

saya kena buat sesuatu. saya tak nak jadi macam ni. memanglah saya tak perfect dan banyak sangat kelemahan dan keburukan saya yang dah terbukak pekungnya depan semua orang tapi saya amat berharap saya dapat bagi benefit kat orang lain.

amin.

"semoga dapat sampai ke Ramadhan akan datang"

0 respons terhadap bicara saya: