Friday, November 19, 2010

kenapa dgn blog ini????!!!

salam...hari ni tak tau apa masalah dengan blog ini sebab tak dapat nak post dengan lawa sekaligus menjatuhkan mood aku yang sedang berdebar antara tunggu result final sem nak keluar dan jugak sem baru yang lagi seminggu nak bukak.cuti tinggal seminggu jer n banyak benda x settle lagi.meh aku listkan satu persatu.

1)barang2 seperti buku,pen baru,highlighter baru,kalkulator baru(since my former calculator was missing after my chemistry paper three weeks ago).

2)baju2 sume tak kemas lagi dan sudah pasti aku akan kelam kabut yang teramat bermula hari khamis minggu depan sebab berkoyan2 jugak harta yang aku bawak balik lepas muet tempoh hari.

laa....xdela banyak mana rupanya.aku jer yang perasan lebih.ok,apapun aku dah tak nak tulis lagi sebab xde mood sgt2 ni.k,till we meet again.

3 respons terhadap bicara saya:

Fariza yang xuke asrama said... [balas komen ini~]

xsuke asrama!!!!!!!! *arrrrrrggggggghhhhhhhhh*

dr 'afifah said... [balas komen ini~]

suke xsuke suke xsuke suke xsuke
suke?
krn ade si dia
xsuke?
mknn xbest..nk mknn yg mak masak.. =)

Fariza anti-asrama said... [balas komen ini~]

xla..xsuke walau ape cara skalipun sbb asrama.
walaupun 'suami tercinta' ada kat situ pun,tp kalau kena duk asrama, 'dush' xsuke....................................................................................